až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
THE NORTH FACE BOREALIS je unisex outdoorový batoh s moderním a funkčním designem, který vás bude snadno doprovázet při všech vašich aktivitách.
Objevte dokonalého společníka pro každodenní dobrodružství - tento batoh je stvořen pro vaše potřeby. Jeho prostorná hlavní přihrádka pojme vše, co potřebujete, a navíc obsahuje speciálně chráněnou kapsu na notebook. Přední oddíl nabízí inteligentní vnitřní organizaci s bezpečnými kapsami na zip a praktickým pouzdrem na tablet. Vnější kapsa s měkkou fleecovou podšívkou navíc poskytuje ideální úložný prostor pro sluneční brýle, telefon nebo klíče. Své věci můžete snadno přenášet díky pohodlnému hornímu držadlu, které umožňuje nosit tento batoh i jako tašku. A díky systému polstrování FlexVent™, certifikovanému Americkou chiropraktickou asociací, si můžete být jisti maximálním pohodlím. Kloubové ramenní popruhy, zaoblený zádový panel a tkanina měkká na dotek vám usnadní a zpříjemní cestování, ať už se vydáte kamkoli.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Batohy |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Lifestyle |
Značky | The North Face |
Věk | Dospělí |
Materiál | Eco |
Historie firmy The North Face se píše od roku 1966, kdy ji založili vášniví sportovci Douglas Tompkins a Kenneth „Hap" Klopp. Původ názvu The North Face nebyl vybrán náhodou. Pochází totiž od nejdrsnější a zároveň nejchladnější části hor. Obrázek na logu pak souvisí s Yosemitským národním parkem, který zakladatelé firmy hojně navštěvovali. Místo se jim natolik zalíbilo, že se nechali inspirovat vysokou dominantou parku, vrcholem Half Dome. V roce 1968 začala firma s vývojem a výrobou vlastní kolekce funkčního oblečení a vybavení a začala udávat moderní a technologické trendy. Od té doby se mnohokrát prezentovala jako průkopník a inovátor funkčního outdoorového oblečení a vybavení, které se prosadilo a získalo uznání nejen mezi špičkovými sportovci ale i u odborné veřejnosti. Firma The North Face chce svým zákazníkům nabízet jen to nejlepší, a tak se své výrobky snaží neustále vylepšovat a zdokonalovat, přesně podle hesla „Never stop exploring".