sleva -10 % pro nové členy

pro všechny objednávky v hodnotě nad 2.000 Kč

Prohledejte web

FAQ

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

POTŘEBUJETE POMOCT? Pokud nenaleznete odpověď níže, kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080

 

 

Tajemství vašich dat je chráněno a zabezpečeno pomocí šifrování SSL. Internetová sběrná stránka je poskytována pomocí protokolu SECURE SOCKET LAYER (SSL) se 128bitovým šifrováním dat. Šifrování SSL je proces šifrování dat, který má zabránit neoprávněnému přístupu při přenosu. To umožňuje bezpečný přenos informací a nedovolený přístup k datům v komunikaci mezi počítačem uživatele a službou Webpay a naopak je zakázán. Služba Webpay a finanční instituce si vyměňují data pomocí virtuální privátní sítě (VPN), která je chráněna před neoprávněným přístupem. Obchodník neuchovává čísla bankovních karet a čísla nejsou dostupná neoprávněným osobám.

Velikosti obuvi a oblečení jsou uvedeny ve velikostech EU. Pokud si nejste jisti, která velikost by vám vyhovovala, můžete využít naše pokyny a tabulky velikostí, které naleznete na produktových stránkách.

Jaká je otevírací doba zákaznické podpory?

Pracovní doba zákaznické podpory:

Telefonní linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.

Mimo pracovní dobu zákaznické podpory nás kontaktujte na online zákaznické podpoře.

Pracovní doba zákaznické podpory:

Telefonní linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.

Mimo pracovní dobu zákaznické podpory nás kontaktujte na online zákaznické podpoře.

Na webu je hned pod každým jednotlivým zbožím záložka pro kontrolu dostupnosti na prodejnách. Kliknutím se otevře seznam dostupných velikostí v obchodech a výběrem požadované velikosti se zobrazí obchody, kde je vybraná velikost dostupná. Spolu se seznamem prodejen jsou uvedeny kontaktní údaje každé pobočky. Než se do obchodu vydáte, doporučujeme vám zkontrolovat stav zásob přímo u obchodu. Naši zaměstnanci vám rádi ověří, zda je u nich velikost, o kterou máte zájem, dostupná.

Klikněte na odkaz Přihlásit se (v pravém horním rohu stránky), poté na odkaz Zapomněli jste heslo? poté budete požádáni o zadání vaší e-mailové adresy, na kterou obdržíte odkaz pro obnovení hesla.

Přečtěte si prosím naše pokyny k nákupu pod odkazem Jak nakupovat online.

Pokud si přejete, naši zástupci zákaznické podpory mohou také zadat objednávku za vás. kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080 s podrobnostmi o produktech, které si chcete objednat, způsobu platby, dodacích informacích a vašich podrobnostech.

Dobírka = 0 Kč

Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Cenu balíčku tedy uhradíte hotově při převzetí.

Platí pouze v rámci ČR.

 

Platba Google Pay, Apple Pay

Platba Google Pay = 0 Kč

Platba Apple Pay = 0 Kč

 

Platební kartou on-line

Platební kartou „on-line“ (VISA, MasterCard) = 0 Kč

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydavatelské banky umožňují používání embosovaných (reliéfních) karet.

Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka.

Dále některé banky vydávají tzv. virtuální karty, které jsou určeny výhradně k nákupu na internetu.

INFORMUJTE SE U SVÉ BANKY O MOŽNOSTI POUŽÍVÁNÍ VAŠÍ KARTY K PLACENÍ NA INTERNETU.

 

Jistě. Při vytváření objednávky, pokud nezvolíte jinak, je pro vás automaticky zvolen způsob platby „Dobírka“. To se týká způsobu platby, kdy balík zaplatíte doručovateli, když dorazí na vaši doručovací adresu.

V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele jste oprávněni jednostranně vypovědět kupní smlouvu bez udání důvodů do 30 dnů ode dne dodání produktu. Podle zákona o ochraně spotřebitele jste povinni nést přímé náklady na vrácení produktu sami, pokud využijete svého práva na jednostranné ukončení smlouvy.

Pokud jste si nákup rozmysleli nebo po obdržení objednávky usoudíte, že Vám nevyhovuje velikost, je možné do výše zmíněných 30 dnů provést výměnu nebo vrátit peníze. Zboží můžete vrátit do nejbližší prodejny Sport Vision nebo zaslat zásilku poštou/doručovací službou do prodejny, ze které byl balíček doručen. V tomto případě nesete náklady na dopravu sami.

Podrobnosti a postup vrácení naleznete zde: Vrácení zboží

 

Pokud nejste spokojeni s produktem zakoupeným na našich stránkách, všimli jste si určité chyby, poškození nebo k němu došlo při správném používání do 2 let od obdržení objednávky, kontaktujte nás s a my vaši reklamaci co nejdříve vyřešíme. Více podrobností a celý postup naleznete zde: Vrácení zboží

Jistě. Máte zákonné právo do 30 dnů od obdržení položky změnit své nákupní rozhodnutí a požádat o vrácení zaplacené částky. Věci vrátíte poštou/doručovací službou na adresu prodejny, která balíček doručila nebo do nejbližší prodejny Sport Vision na reklamačním formuláři pro odstoupení od smlouvy musíte uvést číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Termín platby je 15 pracovních dnů.

Jistě. Máte zákonné právo do 30 dnů od obdržení položky požádat o výměnu za stejnou položku v jiné velikosti. Výměna barvy není možná. Zboží, které vám bylo doručeno, zašlete zpět do prodejny, ze které vám bylo doručeno, nebo můžete navštívit nejbližší prodejnu Sport Vision a na pobočce provést požadovanou výměnu.

Dodací lhůta je 3-5 pracovních dnů.

Dodací lhůta může být delší ve výjimečných situacích, které nemůžeme ovlivnit, proto prosíme o pochopení předem. Pro všechny výjimečné situace jsme vám samozřejmě kdykoliv k dispozici na zákaznické podpoře nebo telefonicky od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00 na čísle +420 256 256 080

 

Doprava je zdarma pro všechny objednávky nad 2.000 Kč.

U objednávek, jejichž částka je nižší než 2.000 Kč, hradí náklady na doručení ve výši 69 - 109 Kč zákazník. V takovém případě bude tato cena jasně zobrazena a viditelná v nákupním košíku při objednávání produktu na stránce www.sportvision.cz a vy budete v každém okamžiku vědět, kolik má být celková částka za objednávku zaplacena. V překladu neexistují žádné další a skryté náklady kromě těch, které vidíte v nákupním košíku.

Možnost Click&Collect, tedy doručení na prodejnu, vám umožní vybrat si zboží a místo doručení domů si balíček vyzvednout na vámi zvolené prodejně.

Tato možnost je zcela zdarma a platí pouze pro platby online předem. Až zboží dorazí na prodejnu, upozorníme Vás e-mailem a můžete si ho vyzvednout v pracovní době vybrané prodejny.

Při vyzvednutí objednávky si s sebou vezměte osobní doklad totožnosti a potvrzení o nákupu, které obdržíte e-mailem.

Aby bylo zajištěno co nejrychlejší doručení, objednávky s více položkami jsou doručovány přímo z prodejny, kde je položka dostupná. Proto je v určitých situacích možné, že jsou objednané položky doručovány z různých míst a v těchto případech lze očekávat doručení v několika balíčcích. Při tomto způsobu doručení vám nevznikají žádné další náklady na poštovné.

Sport Vision spolupracuje s distribuční společností PPL, Zásilkovna a Českou poštou, které doručují webové objednávky. V závislosti na zvolení způsobu doručení v košíku bude zásilka odeslána na jednu z uvedených doručovacích služeb a v e-mailu s upozorněním na zásilku obdržíte informaci o doručovací službě, která doručuje a číslo balíku.

Samozřejmě. Náš návod k nákupu si můžete prohlédnout kliknutím na odkaz Jak nakupovat online.

V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080

 

Internetový obchod má dva typy akcí. U stávajících akcí je promo kód pro všechny stejný a bude zadán automaticky při vložení označených položek do košíku. V případě obdržení personalizovaného promo kódu, abyste získali slevu, musíte kód zadat sami. Promo kód zadáte po výběru zboží a přechodu do nákupního košíku. V nákupním košíku pod seznamem zboží je pole pro zadání kódu. Tam zadáte správný přijatý kód. Zadáním a přijetím kódu systém vypočítá dosaženou slevu.

Sport Vision aktuálně nemá možnost dodání do zahraničí. Pokud máte ve své zemi prodejny Sport Vision, určitě se podívejte na jejich nabídku.