Všichni dopravci a jejich služby zajišťují dopravu pouze na území ČR

 

ZÁSILKOVNA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 89 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

PPL

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 89 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 79 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 109 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA - Detail dopravních služeb

Česká pošta Balík Do ruky

Pokud kupující zvolí dopravu prostřednictvím České pošty, balíček bude kupujícímu dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice. Zároveň bude kupujícímu odeslána SMS s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím může kupující kontrolovat cestu zásilky na svoji adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy prodávající doporučuje.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?

Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde ji kupujícímu předá. Pokud nebude kupující zastižen, ponechá doručovatel v poštovní schránce kupujícího výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na sklad prodávajícího a kupní smlouva se v takovém případě automaticky ruší okamžikem, kdy je zboží doručeno zpět prodávajícímu. Prodávající kupujícího upozorňuje, že přesnou hodinu doručení není schopen zajistit ani sdělit. V případě, že pošta kupujícího při doručování nezastihne, má kupující možnost svoji pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na svoji adresu. Tato služba je bezplatná.

Česká pošta Balík Do balíkovny

  • Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.
  • V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.
  • Zásilku si vyzvednete tak, že si zvolíte službu Zrychlený výdej balíků na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno. Balík Do balíkovny je Váš!
  • V případě, že jako adresát si nebudete moci Vaši zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.
  • Průběh doručení zásilky můžete sledovat na internetových stránkách České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420 256 256 080, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostanete výzvu k vyzvednutí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na infolince +420 256 256 080 nebo na email: online@sportvision.cz.

Platí pouze v rámci ČR.