Všichni dopravci a jejich služby zajišťují dopravu pouze na území ČR
CLICK&COLLECT
Click&Collect neboli Vyzvednutí na prodejně ti umožní vyzvednout si produkty, které sis objednal/a v našem e-shopu, v jakékoli z našich prodejen – a to úplně ZDARMA. Dodání trvá 3–5 pracovních dnů.
Jak na to?
-
Vyber si způsob doručení – Click&Collect (Vyzvednutí na prodejně) a prodejnu, kde si chceš zásilku vyzvednout
-
Zvol způsob platby – Platba kartou přes GoPay
-
Potvrď objednávku
-
Obdržíš potvrzení o úspěšném vytvoření objednávky
ZÁSILKOVNA
- Doručení na výdejní místo = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
- Doručení domů = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení domů = 99 Kč (objednávky do 2000 Kč)
PPL
- Doručení na výdejní místo = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
- Doručení domů = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení domů = 109 Kč (objednávky do 2000 Kč)
ČESKÁ POŠTA
- Doručení na výdejní místo = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení na výdejní místo = 79 Kč (objednávky do 2000 Kč)
- Doručení domů = 0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
- Doručení domů = 89 Kč (objednávky do 2000 Kč)
ČESKÁ POŠTA - Detail dopravních služeb
Balík Do ruky
Zásilka bude doručena expresně v pracovní den do 24 h od odeslání. Přijde ti SMS s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledování zásilky.
Doručení probíhá obvykle mezi 8:00 a 16:00. Pokud tě pošťák nezastihne, nechá ti výzvu ve schránce. Zásilka pak zůstává na poště 7 dní. Pokud si ji do té doby nevyzvedneš, vrací se zpět a objednávka bude automaticky zrušena.
Přesný čas doručení pošta negarantuje. Pokud ti zásilku nepředá napoprvé, můžeš si bezplatně domluvit opětovné doručení.
Česká pošta Balík Do balíkovny
- Po odeslání balíčku dostaneš info e-mailem. Až bude zásilka připravena k vyzvednutí, přijde ti SMS nebo e-mail.
- Na výdejním místě zvolíš „Zrychlený výdej“ – stačí načíst kód z mobilu nebo e-mailu. U přepážky nahlásíš jméno a kód pro vyzvednutí.
- Balík může vyzvednout i někdo jiný – bez nutnosti dokládat průkaz totožnosti.
- Stav zásilky můžeš sledovat na webu České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).
Pokud je balík viditelně poškozený nebo otevřený, nepřebírej ho a kontaktuj nás: +420 292 333 054
Pokud ti do 3 pracovních dnů od potvrzení o expedici balíček nedorazí ani nedostaneš výzvu, ozvi se nám na online@sportvision.cz nebo zavolej.