Všichni dopravci a jejich služby zajišťují dopravu pouze na území ČR

 

CLICK&COLLECT

Click&Collect neboli Vyzvednutí na prodejně ti umožní vyzvednout si produkty, které sis objednal/a v našem e-shopu, v jakékoli z našich prodejen – a to úplně ZDARMA. Dodání trvá 3–5 pracovních dnů.

Jak na to?

  • Vyber si způsob doručení – Click&Collect (Vyzvednutí na prodejně) a prodejnu, kde si chceš zásilku vyzvednout

  • Zvol způsob platby – Platba kartou přes GoPay

  • Potvrď objednávku

  • Obdržíš potvrzení o úspěšném vytvoření objednávky

 

ZÁSILKOVNA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 99 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

PPL

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 109 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 79 Kč (objednávky do 2000 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2000 Kč)
  • Doručení domů = 89 Kč (objednávky do 2000 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA - Detail dopravních služeb

Balík Do ruky
Zásilka bude doručena expresně v pracovní den do 24 h od odeslání. Přijde ti SMS s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledování zásilky.

Doručení probíhá obvykle mezi 8:00 a 16:00. Pokud tě pošťák nezastihne, nechá ti výzvu ve schránce. Zásilka pak zůstává na poště 7 dní. Pokud si ji do té doby nevyzvedneš, vrací se zpět a objednávka bude automaticky zrušena.

Přesný čas doručení pošta negarantuje. Pokud ti zásilku nepředá napoprvé, můžeš si bezplatně domluvit opětovné doručení.

Česká pošta Balík Do balíkovny

  • Po odeslání balíčku dostaneš info e-mailem. Až bude zásilka připravena k vyzvednutí, přijde ti SMS nebo e-mail.
  • Na výdejním místě zvolíš „Zrychlený výdej“ – stačí načíst kód z mobilu nebo e-mailu. U přepážky nahlásíš jméno a kód pro vyzvednutí.
  • Balík může vyzvednout i někdo jiný – bez nutnosti dokládat průkaz totožnosti.
  • Stav zásilky můžeš sledovat na webu České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).

 

Pokud je balík viditelně poškozený nebo otevřený, nepřebírej ho a kontaktuj nás: +420 292 333 054

Pokud ti do 3 pracovních dnů od potvrzení o expedici balíček nedorazí ani nedostaneš výzvu, ozvi se nám na online@sportvision.cz nebo zavolej.