na trénink & fitness vybrané produkty
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                             
                             
                             
                             
                            V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
| Vlastnosti | Hodnota | 
|---|---|
| Kategorie | Batohy | 
| Barva | Černá | 
| Pohlaví | Unisex | 
| Sport | Lifestyle | 
| Značky | The North Face | 
| Věk | Dospělí | 
| Materiál | Eco | 
Historie firmy The North Face se píše od roku 1966, kdy ji založili vášniví sportovci Douglas Tompkins a Kenneth „Hap" Klopp. Původ názvu The North Face nebyl vybrán náhodou. Pochází totiž od nejdrsnější a zároveň nejchladnější části hor. Obrázek na logu pak souvisí s Yosemitským národním parkem, který zakladatelé firmy hojně navštěvovali. Místo se jim natolik zalíbilo, že se nechali inspirovat vysokou dominantou parku, vrcholem Half Dome. V roce 1968 začala firma s vývojem a výrobou vlastní kolekce funkčního oblečení a vybavení a začala udávat moderní a technologické trendy. Od té doby se mnohokrát prezentovala jako průkopník a inovátor funkčního outdoorového oblečení a vybavení, které se prosadilo a získalo uznání nejen mezi špičkovými sportovci ale i u odborné veřejnosti. Firma The North Face chce svým zákazníkům nabízet jen to nejlepší, a tak se své výrobky snaží neustále vylepšovat a zdokonalovat, přesně podle hesla „Never stop exploring".
