Děláme, co můžeme, ale nestíháme balit tak rychle, jak roste počet objednávek.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Tepláky Essentials Fleece Regular Tapered
Sportovci souhlasí – když je základ dobrý, tak vše ostatní jde automaticky. A tyto tepláky adidas rozhodně představují dobrý základ. Jsou vyrobeny z jemného flísu a díky středně vysokému elastickému pasu a manžetovým lemům jsou mimořádně pohodlné. Nechybí jim ani boční kapsy a zadní kapsa, do kterých schováš víc než jen svůj telefon, takže můžeš vyrazit ven s volnýma rukama. Tento produkt je zčásti vyroben z recyklovaného materiálu pocházejícího z odpadu z výroby, například odřezků, jakož i ze spotřebitelského odpadu z domácností a snižuje potřebu používat nové suroviny, které mají větší dopad na životní prostředí. Pohodlné tepláky s nenápadnými detaily vyrobeny s obsahem recyklovaných materiálů. Rovný střih. Elastický pas se šňůrkou ke stažení. Boční kapsy. Zadní kapsa.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.