až -60 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Tepláky Essentials Camo Print Fleece
Když jsi v pohodlí, můžeš se soustředit na to, co je před tebou. Stačí si obléknout tyto tepláky adidas a můžeš vyrazit na hřiště či pustit se do práce na notebooku. Mají středně vysoký pas, jsou vyrobeny z jemného flísu a vyznačují se praktickými bočními kapsami, do kterých si pohodlně odložíš například chytrý telefon. Tento produkt je zčásti vyroben z recyklovaného materiálu pocházejícího z odpadu z výroby, například odřezků, jakož i ze spotřebitelského odpadu z domácností a snižuje potřebu používat nové suroviny, které mají větší dopad na životní prostředí. Stylové tepláky s jemným potiskem vyrobené s obsahem recyklovaného materiálu. Rovný střih. Elastický pas se šňůrkou ke stažení. Boční kapsy. Vroubkované manžety.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Šedá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.