Top produkty za výhodné ceny!
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Tepláky BrandLove
Hoď na sebe tyto juniorské tepláky a buď v pohodlí celý den bez ohledu na to, jestli se právě rozcvičuješ, odpočíváš nebo vyřizuješ každodenní povinnosti. Jsou vyrobeny z jemného francouzského froté, díky kterému ti nezkazí náladu ani vrtochy počasí, a vyjímá se na nich moderní verze loga adidas Badge of Sport, která upoutá každý pohled. Tento produkt je zčásti vyroben z recyklovaného materiálu pocházejícího z odpadu z výroby, například odřezků, jakož i ze spotřebitelského odpadu z domácností a snižuje potřebu používat nové suroviny, které mají větší dopad na životní prostředí. Výrobou tohoto produktu jsme podpořili udržitelnější pěstování bavlny. Jemné tepláky k odpočinku po tréninku vyrobené s obsahem recyklovaných materiálů. Rovný střih. Elastický pas se šňůrkou ke stažení. Boční kapsy. Vroubkované manžety.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Pohlaví | Děti |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.