-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánská běžecké tepláky adidas Own the Run Astro podpoří vaše ambice na trati a zahřejí vaše svaly mezi dvěma tréninky.
Cítíte se dobře, když protnete cílovou pásku? V tomto modelu adidas se budete cítit ještě lépe. Zúžený střih nohavic zajistí v den závodu klasický vzhled, zatímco zapínání na zip u kotníků usnadní oblékání a svlékání před velkým závodem i po něm. K pohodlí a dobrému padnutí přispívá pásek se šňůrkou a technologie Aeroready, která vás udrží v suchu. Boční a vnitřní kapsy poskytují dostatek prostoru pro vaše nezbytnosti, zatímco reflexní detaily vás zviditelní ve tmě. Kombinujte adidas Own the Run Astro se svou oblíbenou běžeckou bundou adidas a trénujte, i když letní počasí vystřídají chladnější teploty. Vyrobeno z recyklovaného materiálu, čímž vy i adidas podporujete snižování plastového odpadu.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.