na trénink & fitness vybrané produkty
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                            Sleva pro členy S&B platí jen do 31. 10. 2025.
*sleva se zobrazí po vložení karty Sport&Bonus v košíku
*slevu nelze kombinovat s jinými kódy
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Kalhoty TRAINICONS 3-Stripes Woven
Tyto tkané kalhoty TRAINICONS 3-Stripes ti dodají stylový sportovní vzhled. Mají elegantní střih, který ti dopřeje pohodlí. Díky technologii adidas AEROREADY budeš mít pohodlí při tréninku i ve škole. Savý materiál adidas AEROREADY tě udrží v suchu. Klasické 3 proužky ti dodají moderní vzhled. Moderní přiléhavý střih ti dodá moderní vzhled. V kombinaci se sportovními modely ti bude slušet při každé příležitosti. Stylové kalhoty se středně vysokým pasem a typickými 3 proužky. Zúžené nohavice. Elastické manžety. Rovný střih a středně vysoký pas. Elastický pas se stahovací šňůrkou. Savý materiál AEROREADY. Přední kapsy.
| Vlastnosti | Hodnota | 
|---|---|
| Kategorie | Kalhoty a tepláky | 
| Barva | Černá | 
| Pohlaví | Ženy | 
| Sport | Trénink | 
| Značky | adidas | 
| Věk | Dospělí | 
| Materiál | Eco | 
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.
