3 páry ponožek k botám za 1 Kč
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
V pánských fotbalových teplácích adidas TIRO 24 zůstaňte během intenzivního tréninku v pohodlí.
Připravte se na maximální výkon s těmito fotbalovými tepláky, které jsou navrženy s ohledem na vaše soustředění při bleskových sprintech a intenzivních trénincích. Díky technologii AEROREADY, která odvádí vlhkost, zůstanete pohodlně v suchu i během těch nejnáročnějších zápasů. Praktické kapsy na zip poskytují bezpečný úložný prostor pro nezbytné věci, jako jsou klíče nebo mobilní telefon, a vy se tak můžete plně soustředit na hru bez starostí o své osobní věci. Tyto kalhoty jsou navrženy s ohledem na praktičnost a efektivitu. Navíc je tento produkt vyroben ze 100% recyklovaných materiálů, takže je nejen vynikající volbou pro váš výkon, ale také pro životní prostředí. S těmito fotbalovými tepláky se nejen cítíte dobře při sportu, ale také přispíváte k udržitelnosti planety. Vyrazte do akce s jistotou a vědomím, že vaše výbava je nejen výkonná, ale také šetrná k životnímu prostředí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.