-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Kopačky Predator Edge.4 Flexible Ground
Falše. Rozhodnost. Absolutní kontrola. Když najdeš svoji sílu, hřiště je plné možností. V kopačkách adidas Predator nahlédneš na nádhernou hru jménem fotbal z úplně nového úhlu. Tato verze má jemný syntetický svršek, který tě udrží v pohodlí a umožní ti ovládnout hrací plochu, a nese se na univerzální podrážce, ať si hravě poradíš na pevných a tvrdých površích či umělé trávě novější generace. Tento produkt je zčásti vyroben z recyklovaného materiálu pocházejícího z odpadu z výroby, například odřezků, jakož i ze spotřebitelského odpadu z domácností a snižuje potřebu používat nové suroviny, které mají větší dopad na životní prostředí. Fotbalové kopačky s obsahem recyklovaného materiálu, které zlepšují práci s míčem. Klasický střih. Zapínání na šňůrky. Univerzální podrážka na různé povrchy.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kopačky |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.