-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánské běžecké legíny adidas Own the Run ti pomohou zůstat soustředěný, dokud neprotneš cílovou čáru, a zlepšit tvůj výkon.
Je běhání vaší vášní? Jak může být trénink příjemný a pohodlný, když vaše vybavení není? Přiléhavý střih je podporován kompresními vlastnostmi tkaniny, aniž by byla ovlivněna pružnost pohybu. Více panelový střih podporuje přirozený pohyb v maximálním tempu. V tomto modelu adidas jste si díky technologii Aeroready zajistili správné množství tepla bez přehřívání a nadměrné vlhkosti. Když spěcháte, jsou zipy u kotníků záchranou na poslední chvíli, protože usnadňují oblékání a svlékání. Kapsy na nohavicích udrží váš telefon a klíče v bezpečí při zatáčení, zahřívání nebo protahování. Vaše ranní rutina se nyní může stát i večerní rutinou, protože reflexní detaily svítí i při slabém osvětlení.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Legíny |
Barva | Černá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.