-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánské legíny adidas Techfit vám zajistí pohodlí bez ohledu na to, jakou aktivitu zrovna provozujete.
V těchto legínách si díky jejich inovativnímu designu můžete dopřát maximální pohodlí a volnost pohybu. Díky 3D tvarovaným legínám se můžete plně soustředit na trénink bez obav z omezení pohybu. Skákejte, odrážejte se a věnujte se svým aktivitám s naprostou volností, kterou tyto legíny poskytují. Jsou navrženy tak, aby vám umožnily dosáhnout maximálního výkonu při každém tréninku. Legíny jsou vybaveny síťovanými detaily a technologií adidas Aeroready, která účinně odvádí vlhkost od těla. Tato inovativní technologie vás udrží v suchu a pohodlí po celou dobu tréninku a umožní vám plně se soustředit na dosažení vašich cílů bez rozptylování. Nenechte se zpomalit žádným oblečením - s těmito pánskými legínami adidas budete vždy na vrcholu svých sil. Připravte se na intenzivní trénink s maximálním pohodlím a stylem, který tyto legíny přinášejí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Legíny |
Pohlaví | Muži |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.