3 páry ponožek k botám za 1 Kč
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Tiro 24 je pánský teplákový svršek určený na fotbal.
Vrchní díl teplákové soupravy Tiro24 je určen pro vážné sportovce a na fotbalovém hřišti bude určitě vynikat. Tento sportovní vrchní díl teplákové soupravy úzkého střihu je vyroben ze 100% recyklovaného polyesterového úpletu, který zajišťuje nejen pružnost, ale také maximální pohodlí při každém sportovním výkonu. Díky technologii AEROREADY si můžete být jisti, že zůstanete v suchu i během intenzivního výkonu. Tato inovativní technologie od společnosti adidas reaguje na pot, odvádí ho od těla a zajistí vám svěží pocit po celou dobu tréninku. Výrazné sportovní pruhy a ikonické logo adidas vytvářejí nezaměnitelný vzhled, který nejen podtrhne vaše dovednosti, ale také odráží legendární styl značky. S tímto vrchním dílem teplákové soupravy budete nejen výkonní na hřišti, ale díky recyklovaným materiálům také styloví a ohleduplní k životnímu prostředí. Posuňte svůj trénink na vyšší úroveň se sportovní bundou Tiro24 od značky adidas.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Červená |
Pohlaví | Muži |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.