až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Vzpomeň si na staré dobré časy s touto mikinou adidas, kterou zdobí jedna z nejoblíbenějších Disneyho postaviček. Barevná grafika s Mickey Mousem se inspirovala honbou za sportovními úspěchy. Vroubkované manžety zaručí, že se chladný vzduch nedostane k tělu. Mikina se dá zkombinovat s oblíbenými sportovními kalhotami nebo džínami. Tato ležérní sportovní mikina nechá vyniknout dětskou hravost. Vydej se s Mickey Mousem za vítězstvím a dokonalostí.
Recyklované materiály nám umožňují zpracovat produkty, které již dosloužily, a snížit množství odpadu. Závislost na omezených zdrojích snižujeme také používáním obnovitelných materiálů. Naše produkty vyrobené ze směsi recyklovaných a obnovitelných materiálů obsahují minimálně 70 % těchto materiálů.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.