Pro vrácení zboží postupuj podle těchto kroků:
Vyhledání objednávky: Nejprve vyhledej objednávku pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy, na kterou byla objednávka vytvořena.
Výběr produktu k vrácení: Vyber ze seznamu produkt/produkty, které chceš vrátit.
Výběr důvodu vrácení: Zvol odpovídající důvod vrácení, například „příliš malé“ nebo „produkt nesedí“.
Volba způsobu vrácení: Zvol, jak chceš produkt vrátit – zda osobním doručením na prodejnu (v tomto případě se zobrazí okno se seznamem prodejen), nebo prostřednictvím kurýrní služby.
Vyplnění údajů: V případě, že byla objednávka na dobírku, zadej číslo účtu, na který chceš zaslat peníze. Všechny ostatní kontaktní údaje budou již předvyplněny.
Pokud jsi platil objednávku předem, platba bude vrácena stejnou online platební metodou. (platební kartou nebo platbou přes Klarnu)
Vytvoření žádosti: Zaškrtni pole "souhlasím s všeobecnými podmínkami" a klikni na "potvrdit".
Jakmile bude žádost vytvořena, systém automaticky vygeneruje číslo žádosti, čárový kód a informuje tě o dalších krocích. Souhrn ti bude zaslán i na e-mailovou adresu.