Pro vrácení zboží postupuj podle těchto kroků:

 

Vyhledání objednávky: Nejprve vyhledej objednávku pomocí čísla objednávky a e-mailové adresy, na kterou byla objednávka vytvořena.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 

Výběr produktu k vrácení: Vyber ze seznamu produkt/produkty, které chceš vrátit.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 

Výběr důvodu vrácení: Zvol odpovídající důvod vrácení, například „příliš malé“ nebo „produkt nesedí“.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, číslo, software

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 

Volba způsobu vrácení: Zvol, jak chceš produkt vrátit – zda osobním doručením na prodejnu (v tomto případě se zobrazí okno se seznamem prodejen), nebo prostřednictvím kurýrní služby.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, mapa

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 

Vyplnění údajů: V případě, že byla objednávka na dobírku, zadej číslo účtu, na který chceš zaslat peníze. Všechny ostatní kontaktní údaje budou již předvyplněny.

Pokud jsi platil objednávku předem, platba bude vrácena stejnou online platební metodou. (platební kartou nebo platbou přes Klarnu)

 

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 

Vytvoření žádosti: Zaškrtni pole "souhlasím s všeobecnými podmínkami" a klikni na "potvrdit".

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo, číslo

Obsah generovaný pomocí AI může být nesprávný.

 Jakmile bude žádost vytvořena, systém automaticky vygeneruje číslo žádosti, čárový kód a informuje tě o dalších krocích. Souhrn ti bude zaslán i na e-mailovou adresu.