-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Graphic jsou dětské unisex ponožky, které se dodávají v balení po 3 párech.
S touto kolekcí ponožek se každý krok stane dobrodružstvím plným pohodlí a radosti. Tyto ponožky jsou navrženy s ohledem na potřeby dětí - ať už se vaše děti kloužou doma po podlaze, nebo běhají s kamarády po parku, ponožky adidas jim poskytnou maximální pohodlí a radost ze života. Měkký materiál z bavlněných vláken zajistí, že se nohy vašich dětí budou cítit neuvěřitelně pohodlně po celý den. Věříme v udržitelnost a ekologii, proto je nejméně 50 % těchto ponožek vyrobeno ze směsi recyklovaných a obnovitelných materiálů. Tímto způsobem pomáháme chránit naši planetu a zároveň dáváme dětem možnost nosit stylové a pohodlné ponožky. Nenechte si ujít příležitost přidat do šuplíku s ponožkami vašeho dítěte trochu zábavy a městského šarmu. S dětskými ponožkami adidas budou chodidla vašich malých dobrodruhů vždy v pohodlí a veselé!
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Ponožky |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Děti |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.