-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Důvod ke koupi:
MĚKKÉ A POHODLNÉ, S FUNKCÍ ODVÁDĚNÍ POTU.
Shrnutí produktu:
Šortky Nike Dry jsou vyrobeny ze 100% udržitelných materiálů, a to ze směsi recyklovaného polyesteru a organických bavlněných vláken. Směs obsahuje nejméně 10 % recyklovaných vláken nebo nejméně 10 % vláken organické bavlny. Měkká francouzská froté tkanina se schopností odvádět pot vám pomůže zůstat v suchu a pohodlí od prvního protažení až do posledního setu.
Vlastnosti výrobku:
Technologie Nike Dri-FIT vám pomůže zůstat v suchu, pohodlí a soustředění.
Francouzská froté tkanina je na dotek měkká a lehká.
Podrobnosti o produktu::
Standardní střih pro uvolněný a snadný pocit.
Elastický pas a stahovací šňůrka.
Tělo: 61 % bavlna/39 % polyester. Síťovina: 100% polyester.
Prát v pračce.
Dovoz.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Šedá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Trénink |
Značky | Nike |
Věk | Dospělí |
Materiál | Eco |
Výrobce | Nike European Operations Netherlands B.V. Colosseum 1 Hilversum, Noord-Holland, 1213 NL The Netherlands |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Společnost Nike, Inc. se sídlem v Beaverton, Oregon, je světovým lídrem v navrhování, prodeji a distribuci autentického sportovního oblečení, vybavení a doplňků pro širokou škálu sportovních a fitness aktivit.
Nike je největší světový designér a výrobce sportovního vybavení, jehož posláním je inspirovat sportovce a přiblížit inovace a špičkové technologie ve výrobě všem fanouškům sportu a sportovního oblečení.
Produkty Nike jsou rozděleny do tří kategorií – obuv, oblečení a doplňky – a všechny kategorie respektují zásady aplikace špičkové technologie, nejkvalitnějších materiálů a moderního designu. U nás je kalendářní rok rozdělen do čtyř ročních období JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA a v každé sezóně jsou ve všech kategoriích prezentovány nové kolekce.