Top produkty za výhodné ceny!
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Chelsea jsou pánské sportovní šortky, vhodné pro různé outdoorové sportovní aktivity.
Tyto sportovní šortky jsou ideální volbou pro každého, kdo chce při svých sportovních aktivitách spojit pohodlí a styl. Snadno se oblékají a rychle se stanou vaším oblíbeným kouskem oblečení pro cvičení nebo volnočasové aktivity. Integrované vnitřní nohavice ze síťoviny zajišťují nejen potřebnou prodyšnost, ale také přilnavost a pohodlí při pohybu. Boční kapsy nabízejí praktické úložiště pro vaše nejdůležitější věci, díky čemuž jsou šortky nejen stylovým, ale i funkčním kouskem. Logo adidas hrdě vyjadřuje vaši náklonnost ke značce a technologie AEROREADY účinně pohlcuje vlhkost, takže vás udrží v suchu a svěžesti i při těch nejnáročnějších výkonech. Navíc ikonické 3 pruhy na boku šortek neomylně signalizují, že patříte k týmu adidas, dodávají autenticitu a podtrhují vaši sportovní identitu.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.