až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Nehledě na to, jakému cvičení dáváte přednost, dámské tréninkové šortky adidas Designed for Training jsou navrženy tak, aby vám poskytly podporu.
Speciální design 2 v 1 vám nabízí vnitřní šortky přiléhavého střihu a vnější šortky klasického ležérního střihu. Čtyřsměrně strečová tkanina a vysoký střih zajišťují neomezenou pohyblivost při skákání, sprintu nebo dřepování. Nevzdáváte se a ani technologie Aeroready, která vás udrží v suchu až do konce tréninku. Boční větrací otvory a úložná kapsa na vnitřní straně vypovídají o funkčnosti modelu. Tento výrobek je vyroben z nejméně 70 % z recyklovaného materiálu, což pomáhá snižovat hromadění plastového odpadu a chránit naši planetu. Díky této inovativní kombinaci designu a technologie si můžete užít pohodlný a funkční trénink.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Růžová |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.