Všechny kufry J2C za PŮLKU!
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánské běžecké šortky adidas Own The Run jsou navrženy tak, aby ti poskytly maximální pohodlí při překonávání rekordů.
Připravte se na zahřátí a zvyšte svůj běžecký výkon v těchto běžeckých šortkách adidas, které jsou vyrobeny z materiálu Aeroready, jenž účinně odvádí vlhkost. Do jejich kapes na zip pohodlně uložíte klíče a gely, abyste se mohli plně soustředit na dosahování nových osobních rekordů. Reflexní detaily na šortkách vyniknou za zhoršených světelných podmínek a přispějí k vaší bezpečnosti. Tento produkt je vyroben z nejméně 70 % z recyklovaných materiálů. S ohledem na udržitelnost a snižování množství odpadu jsme se rozhodli znovu použít stávající materiály. Tímto způsobem podporujeme snižování závislosti na omezených zdrojích a snižujeme celkovou ekologickou stopu, kterou naše výrobky zanechávají.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Zelená |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.