až -60 % na vybrané produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Italy Tiro 24 jsou fotbalové šortky navržené tak, abyste se při svém oblíbeném sportu cítili pohodlně.
Zlepšete své dovednosti v těchto italských šortkách adidas. Tyto šortky jsou stvořené pro intenzivní tréninky a díky technologii Aeroready, zeštíhlené siluetě a strečové tkanině odvádějící vlhkost vás udrží v maximální rychlosti. Hřejivý pocit který cítíte na hrudi pramení z příslušnosti k týmu. Tyto fotbalové šortky ukazují vaši vášeň pro nejkrásnější hru. Tento produkt je vyroben ze 100% recyklovaných materiálů. Opětovným použitím již vytvořených materiálů pomáháme snižovat množství odpadu a naši závislost na omezených zdrojích a snižujeme stopu, kterou výrobky zanechávají. Kapsy na zip uchovávají klíče a peníze v bezpečí, takže se můžete soustředit na zdokonalování svého řemesla
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Barva | Modrá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.