až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Own The Run jsou pánské běžecké šortky navržené tak, aby vám poskytly maximální pohodlí při vytváření nových rekordů.
Šortky adidas 2 v 1 jsou ideálním partnerem pro překonávání rekordů. Jsou vyrobeny z prodyšného materiálu, který reguluje vlhkost a udržuje vás v pohodlí bez ohledu na to, jak rychle běžíte. Boční kapsy na vnitřních nohavicích nabízejí praktický prostor pro mobilní telefon nebo energetickou tyčinku. Tento výrobek je vyroben z nejméně 70 % z recyklovaných materiálů, což znamená, že opětovným využitím již existujících materiálů se snažíme omezit množství odpadu a snížit naši závislost na omezených zdrojích. Šortky 2v1 Own The Run 3 Stripes jsou nezbytnou součástí běžecké výbavy každého muže. Jsou vyrobeny ze 100% recyklovaného tkaného polyesteru, mají reflexní prvky pro lepší viditelnost, vnitřní těsné boční kapsy a elastický pas pro optimální pohodlí. Jejich běžný střih kombinuje pohodlí a funkčnost, aby se každý váš pohyb počítal.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Šortky |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.