-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dětská sportovní souprava adidas 3 Stripes Unisex Everyday je vyrobena převážně z recyklovaného materiálu.
Pohodlné a měkké bavlněné froté zahřeje chlapce i dívky v chladných dnech. Těšíte se pokaždé, když dostanete nový kousek oblečení z řady adidas? Přeneste tuto radost na své nejmenší. Vrchní část soupravy má kapuci, která podtrhuje sportovní styl, a velké barevné bloky v klasickém designu adidas a logo adidas zdůrazňují oddanost značce. Když jsou nejaktivnější, technologie Aeroready udržuje dobrodruhy v suchu a zvyšuje jejich energetickou hladinu po zbytek dynamického dne. Materiál soupravy vznikl recyklací obsahu vytvořeného z výrobního odpadu a odpadu z domácností po spotřebě, aby se snížil škodlivý dopad na životní prostředí.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Soupravy |
Barva | Růžová |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.