-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dětská unisexová sportovní souprava adidas Future Icons je určena pro budoucí sportovce.
Nejmladší spolubydlící se rádi dívají, jak cvičíte? Zprostředkujte jim lásku ke sportu a k řadě sportovního vybavení adidas, protože i oni mají svou vlastní rutinu - celodenní hraní. Pořiďte si tuto sadu a buďte stejný tým. Díky měkkému francouzskému froté materiálu bude každý jejich krok pohodlný, ať už lezou, nebo se učí chodit. Vroubkovaná kapuce kolem krku se zapíná na přezku pro snadné sundání a oblékání přes hlavu dítěte. Výrazné 3 proužky adidas na mikině a kalhotách podtrhují styl dědictví. Bavlněné výrobky podporují udržitelnou produkci bavlny a koupí tohoto modelu vy i adidas šetříte naši planetu. Podíl recyklovaného materiálu při výrobě je malým krokem ke snížení plastového odpadu.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Soupravy |
Barva | Fialová |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (0 – 4 roky) |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.