-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Souprava Future Icons Shiny Allover Print Jogger (rodově neutrální)
Obleč svého drobečka do tohoto outfitu s jemným odleskem a logem adidas Badge of Sport v animované verzi. Mikina i tepláky jsou vyrobeny ze 100% recyklovaného polyesteru, který je jemný na dotek, kapuce má podšívku ze síťoviny a je nesmírně pohodlná a po celé soupravě se táhnou 3 proužky adidas, které podtrhují její sportovní vzhled. Tento produkt je vyroben ze 100% recyklovaných materiálů a představuje jedno z našich řešení, která pomáhají eliminovat plastový odpad. Tepláková souprava s pohádkovým motivem vyrobená z recyklovaných materiálů. Rovný střih, středně vysoký pas. Zapínání na zip, kapuce s podšívkou ze síťoviny. Jemný a lesklý materiál. Vroubkované manžety a lem. Elastický pas se šňůrkou ke stažení.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Soupravy |
Pohlaví | Děti |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (0 – 4 roky) |
Sbírka | Sportswear |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.