až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Tiro League je unisex lifestylová taška na trénink a krátké výlety.
Vítejte ve světě praktičnosti a stylu s naší taškou Tiro League! Tato taška je dokonalým společníkem pro vaše herní dny a ideálním partnerem pro víkendová outdoorová dobrodružství. Tato taška, navržená s ohledem na pohodlí a odolnost, je vyrobena z pevné tkaniny a umístěna na odolné potažené základně, která si hravě poradí i s největším chaosem v šatníku. Když přijde čas rozloučit se s hřištěm, je připravena speciální prodyšná přihrádka, která přijme vaše mokré vybavení a udrží ho odděleně od ostatních věcí. A co je ještě lepší, tato taška je vytvořena z různých recyklovaných materiálů, přičemž nejméně 40 % materiálů pochází z recyklovaných zdrojů. Je to naše malé gesto směrem k udržitelnosti a boji proti plastovému odpadu. Když si tedy vyberete naši tašku Tiro League, získáte nejen praktický a stylový doplněk, ale také uděláte něco pro životní prostředí. Buďte aktivní, styloví a buďte součástí řešení s naší taškou Tiro League.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tašky |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.