-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Seznamte se s dámskou tréninkovou obuví Nike Legend Essential 3 Next Nature, která je dostatečně univerzální na to, aby vydržela náročné skupinové tréninky nebo náročný den v posilovně.
Jsou vybaveny plochou, stabilní patou, flexibilitou v oblasti špičky a boční stabilitou. Díky dostatečné přilnavosti jsou připraveny na zvedání, intenzivní tréninky a cvičení v posilovně. Vysoce oděruvzdorný svršek z voštinové síťoviny a odolné vrstvy na zadní straně a bocích zajistí odolnost, která vás udrží v chodu. Drážky v gumové podrážce v oblasti prstů zajišťují flexibilitu pro dřepy a cviky s prknem. Dobrá přilnavost vám umožní snadný pohyb na všech typech povrchů. Podrážka je vyrobena minimálně z 8 % z materiálu Nike Grind, který vzniká ze zbytků při výrobě obuvi.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Růžová |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Trénink |
Značky | Nike |
Věk | Dospělí |
Materiál | Eco |
Výrobce | Nike European Operations Netherlands B.V. Colosseum 1 Hilversum, Noord-Holland, 1213 NL The Netherlands |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Společnost Nike, Inc. se sídlem v Beaverton, Oregon, je světovým lídrem v navrhování, prodeji a distribuci autentického sportovního oblečení, vybavení a doplňků pro širokou škálu sportovních a fitness aktivit.
Nike je největší světový designér a výrobce sportovního vybavení, jehož posláním je inspirovat sportovce a přiblížit inovace a špičkové technologie ve výrobě všem fanouškům sportu a sportovního oblečení.
Produkty Nike jsou rozděleny do tří kategorií – obuv, oblečení a doplňky – a všechny kategorie respektují zásady aplikace špičkové technologie, nejkvalitnějších materiálů a moderního designu. U nás je kalendářní rok rozdělen do čtyř ročních období JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA a v každé sezóně jsou ve všech kategoriích prezentovány nové kolekce.