Děláme, co můžeme, ale nestíháme balit tak rychle, jak roste počet objednávek.
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Retropy E5 jsou pánské lifestylové tenisky, které naplní každý váš den pohodlím.
Vycházejí z archivního běžeckého stylu a vzdávají hold klasickým modelům ze 70. let minulého století. Jsou moderním pojetím ikonického modelu Racing 1, jednoho z nejvyhledávanějších archivních designů adidas z 80. let. Tenisky mají sportovní vzhled, nízký profil s klasickým šněrováním. Textilní svršek s všitými semišovými překryvy poskytuje dokonalé pohodlí a prodyšnost, aby vaše nohy zůstaly svěží. Nastavitelné polštářky BOOST poskytují zcela moderní pohodlí a vynikající tlumení a návrat energie do nohou při každém kroku. Jsou částečně vyrobeny z recyklovaného obsahu vytvořeného z výrobního odpadu. Gumová podrážka je pružná a odolná na různých površích a poskytuje trakci ve více směrech.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Pohlaví | Muži |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Originals |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.