Děláme, co můžeme, ale nestíháme balit tak rychle, jak roste počet objednávek.
Dětské kopačky adidas Predator jsou vyrobeny tak, aby našli síť.
Tyto kopačky jsou skvělým společníkem při tréninku. Zapínání na suchý zip je nejen praktické, ale také vám umožní plně se soustředit na trénink bez rozptylování. Vaše pohodlí a výkon jsou pro nás prioritou, proto jsme navrhli podrážku s lehkou podporou, která vám umožní rychlý a bezproblémový pohyb po kurtech. S tímto modelem budete vždy připraveni na skvělý výkon a dokonalý kontakt s povrchem. Suchý zip, který zdobí náš výrobek, je nejen stylovým prvkem, ale plní také důležitou funkci při zajištění kotníku. Díky němu se nemusíte obávat nečekaných situací a můžete se kdykoli s plnou důvěrou pustit do svého oblíbeného sportu. A co je ještě důležitější, tento výrobek obsahuje minimálně 20 % recyklovaných materiálů. Snažíme se minimalizovat naši ekologickou stopu a aktivně přispívat k udržitelnosti. Používáním recyklovaných materiálů snižujeme množství odpadu a snižujeme naši závislost na omezených přírodních zdrojích. S těmito kopačkami nejen podpoříte svůj zdravý životní styl, ale přispějete také k péči o naši planetu.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Performance |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.