Všechny kufry J2C za PŮLKU!
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Osvoboďte se od všech rušivých vlivů a soustřeďte se na trénink v pánském tréninkovém tričku adidas Designe4Training.
Toto všestranné tričko je navrženo pro různé fyzické aktivity od kardio cvičení až po posilování a je připraveno maximálně podpořit váš trénink. Díky technologii AEROREADY odvádějící vlhkost se budete zaručeně cítit v suchu od prvního do posledního cviku, takže se budete moci plně soustředit na svůj výkon. Významnou vlastností tohoto trička je jeho udržitelný přístup k výrobě. Je vyrobeno z nejméně 70 % z recyklovaných materiálů, což je pozitivní krok ke snížení dopadu na životní prostředí a odpadu. Tričko má krátké rukávy, vyztužený límec a ikonické logo adidas. Jeho design je nejen funkční, ale také moderní a stylizovaný, což vám umožní nejen dosáhnout při tréninku co nejlepších výsledků, ale také tak učinit s výrazem osobitého stylu. Oblečte si toto funkční tričko od značky adidas a buďte připraveni vydat ze sebe to nejlepší při každém tréninku.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s krátkým rukávem |
Barva | Šedá |
Pohlaví | Muži |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.