-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Tílko AEROREADY Designed to Move BrandLove
Poddej se tomu. Hoď na sebe toto juniorské tréninkové tílko a vydej ze sebe na tréninku maximum. Vyznačuje se absorpční úpravou AEROREADY a síťovinovými detaily všude tam, kde jich oceníš nejvíce, a dotváří jej mírně prodloužená zadní strana, která prakticky zakrývá záda. Nechybí mu ani logo Badge of Sport, které mu dodává charakteristický vzhled adidas. Tento produkt obsahuje minimálně 60% recyklovaných materiálů a představuje jedno z našich řešení, která pomáhají eliminovat plastový odpad. Tílko pro fanoušky značky vyrobené s obsahem recyklovaných materiálů. Úzký střih. Klasický výstřih. Plochy ze síťoviny na zádech. Zaoblená prodloužená zadní strana. Absorpční úprava AEROREADY.
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s krátkým rukávem |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Trénink |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.