až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Pánské běžecké tričko adidas Own The Run je ideální pro trénink na atletické dráze, v tělocvičně nebo na venkovních hřištích.
Pánské běžecké tričko adidas vám umožní snadno a pohodlně překonat každý další kilometr. Díky technologii Aeroready odvádí vlhkost, udržuje vás v suchu a umožňuje vám plně se soustředit na další běžeckou výzvu. Reflexní detaily na tričku zajišťují viditelnost a bezpečnost, zejména při přechodu z denní na noční aktivitu. Toto sportovní tričko je vyrobeno z recyklovaného materiálu, což je jedno z opatření společnosti adidas na eliminaci plastového odpadu a podporu udržitelnosti. Tato iniciativa prozrazuje závazek společnosti adidas ke kvalitě a odpovědnosti vůči životnímu prostředí. S tričkem adidas Own The Run budete fit, budete se cítit pohodlně a budete mít motivaci překonat další rekord.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Trička s krátkým rukávem |
Pohlaví | Muži |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.