-20 % na modely od top značek
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Dětské unisex tepláky adidas Messi Training pro juniory, ve kterých budete vypadat stejně dobře na hřišti i na ulici.
Tyto dětské tepláky pro chlapce inspirované fotbalovou legendou a vytvořené v rámci kolekce adidas Messi přinášejí na scénu nenápadný sportovní šarm, který tě bude motivovat k tomu, abys rozzářil tribuny i ulice města. Tepláky byly navrženy s ohledem na fotbalisty a obohatí váš sportovní šatník o barevné detaily, které umožňují nekonečné kombinování s dalšími kousky oblečení. Úzký střih, elastický pas a výrazné logo argentinské fotbalové hvězdy podtrhnou váš oddaný sportovní vzhled. Díky naší pokročilé technologii AEROREADY, která účinně odvádí pot, zůstanete v suchu a budete se cítit stále svěží. Navíc je tento produkt vyroben ze 100% recyklovaných materiálů, což dokazuje náš závazek bojovat proti plastovému odpadu a podporovat udržitelnost.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Kalhoty a tepláky |
Barva | Černá |
Pohlaví | Děti chlapci |
Sport | Fotbal |
Značky | adidas |
Věk | Pro teenagery |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.