až -50 % na oblíbené produkty
V rámci projektu EcoVision pro tebe vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Primeblue je dámský běžecký svršek teplákové soupravy.
adidas slibuje, že vás bude provázet po celou dobu a nabídne vám pohodlí a jedinečný styl. Stejně jako v životě, tak i v oblečení platí, že každý detail je důležitý. Primeblue obsahuje materiál Parley Ocean Plastic™, který je vyroben z recyklovaného odpadu sebraného na plážích a v pobřežních oblastech předtím, než se dostane do oceánu. Zakoupením tohoto teplákového trička se připojíte k závazku společnosti adidas skoncovat s plastovým odpadem. Kombinace materiálů, ze kterých je vyroben, zajišťuje funkčnost a pohodlí. Tepláková souprava má pravidelný střih s celorozepínacím zipem, který umožňuje snadnou kontrolu rozepínání. Boční kapsy se zipy bezpečně pojmou všechny vaše drobnosti. logo adidas jasně podtrhuje vaši lásku ke značce. S touto teplákovou soupravou získáte každodenní dávku stylu a pohodlí značky adidas.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Mikiny |
Barva | Červená |
Pohlaví | Ženy |
Sport | Lifestyle |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Originals |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Podle všitého všitého štítku |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.