na trénink & fitness vybrané produkty
 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                             
                               
                            Tato mírně zpevňující tréninková podprsenka ti dopřeje pohodlí při cvičení na hodinách jógy nebo pilates. Má kompresní střih a je vyrobená z jemného, měkkého materiálu, který příjemně přilehne k tělu. Zadní díl ze síťoviny zlepšuje proudění vzduchu. Tenká ramínka vytváří na zádech stylový efekt.
Prodyšnost a pocit sucha
Technologie Climacool ti i za teplého počasí zaručí pocit chladu a sucha.
Tenká ramínka 
Tenká dvojitá ramínka vytvářejí na zádech stylový detail.
| Vlastnosti | Hodnota | 
|---|---|
| Kategorie | Podprsenky | 
| Barva | Černá | 
| Pohlaví | Ženy | 
| Sport | Trénink | 
| Značky | adidas | 
| Věk | Dospělí | 
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.
