3 páry ponožek k botám za 1 Kč
V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
adidas Terrex Heat.Rdy jsou unisexové ponožky na trailový běh vyrobené z recyklovaných materiálů.
Ponožky jsou často přehlíženým, ale důležitým prvkem běhu a s ponožkami adidas se můžete spolehnout na maximální pohodlí a ochranu při každé námaze na intenzivních tratích. Díky prodyšným síťovaným panelům a speciální přízi proti otlakům budou vaše nohy v pohodě a svěží i na dlouhých vzdálenostech. Ponožky jsou navrženy s ohledem na běžecký výkon, zejména díky přiléhavým liniím kolem kotníků, které zabraňují odírání. Tato vlastnost je klíčová při zdolávání různorodého terénu, ať už se jedná o kamenitý terén nebo kluzké svahy. Lehká a zároveň odolná konstrukce ponožek adidas zajistí, že budou vaším oddaným běžeckým partnerem při každém kroku. Tato konkrétní verze ponožek adidas je vyrobena z nejméně 70 % z recyklovaných materiálů v rámci závazku značky k udržitelnosti a snižování množství odpadu. S těmito ponožkami můžete běhat s vědomím, že kromě své pohody podporujete také úsilí o ochranu přírody.
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Ponožky |
Barva | Bílá |
Pohlaví | Unisex |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Dospělí |
Sbírka | Performance |
Materiál | Eco |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.