Všechny kufry J2C za PŮLKU!
adidas FortaRun 2.0 jsou dětské tenisky inspirované běžeckými teniskami a navržené pro děti, které jsou neustále v pohybu.
Tyto tenisky jsou navrženy s ohledem na potřeby dětí, proto jsme do nich vložili několik skvělých funkcí. Jedním z hlavních prvků, na které jsme se zaměřili pro maximální pohodlí, je měkká mezipodešev Cloudfoam. Díky této inovativní technologii je každý krok vašich dětí mimořádně pohodlný a podporuje jejich chodidla i při dlouhých hrách, běhu a skákání. Elastické tkaničky a suchý zip jsou dalšími skvělými prvky, které zajišťují bezproblémové nošení těchto tenisek. Děti mohou boty snadno nazouvat a vyzouvat, což je výhodné zejména pro rychlé přezouvání před novými dobrodružstvími. Svrchní síťovaná vrstva a absence švů zajišťují nejen skvělý vzhled, ale také pohodlný plyšový pocit. Vaše děti si užijí každou chvíli strávenou v těchto teniskách, ať už ve škole, na hřišti nebo doma. S hrdostí můžeme říci, že tyto tenisky jsou skvělé nejen pro vaše děti, ale také pro planetu. Obsahují vysoké procento recyklovaného materiálu, což je naše malé gesto na ochranu životního prostředí a snížení plastového odpadu. Dopřejte svým dětem správný start s našimi novými dětskými teniskami, které spojují pohodlí se stylem a péčí o naši planetu!
Specifikace:
Vlastnosti | Hodnota |
---|---|
Kategorie | Tenisky |
Pohlaví | Děti dívky |
Sport | Běh |
Značky | adidas |
Věk | Malé děti (4 - 10 let) |
Sbírka | Sportswear |
Výrobce | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Dovozce | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Údržba | Čistěte měkkým a suchým kartáčem |
Umístění velikosti | Vyobrazené na obalu |
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.