sleva -10 % pro nové členy

pro všechny objednávky v hodnotě nad 2.000 Kč

Prohledejte web
NAŠE VIZE ZDRAVÉ BUDOUCNOSTI: #ECOVISION PROJEKT
Ecovision
28.09.2022.
Ecovision

NAŠE VIZE ZDRAVÉ BUDOUCNOSTI: #ECOVISION PROJEKT

28.09.2022.

V období intenzivního technologického pokroku a stále rychlejšího pohybu civilizačních proudů směrem do budoucnosti se před moderní společností zcela logicky klade otázka - Jak zabránit globální ekologické katastrofě? Ekologie dnes představuje jedno z hlavních témat setkání předních světových lídrů, zabírá seriózní mediální prostor a stává se středem zájmu mnoha korporací a značek. Pokud hovoříme o sportu, někteří z nejznámějších výrobců sportovního vybavení si dokázali uvědomit důležitost ochrany životního prostředí a jejich výrobní technologie v souladu s ekologickými normami. Věříme, že jste již měli možnost vidět, kolik sportovních modelů je vyrobeno z ekologických nebo recyklovaných materiálů a doprovodné prvky, jako jsou tašky a krabice na boty, z biologicky rozložitelných surovin. Zavedením "zelených" standardů chtějí značky s celosvětovým vlivem upozornit spotřebitele na ekologicky šetrné výrobky (eco-friendly) a přispět k šíření povědomí o ochraně životního prostředí.

Ekologické uvědomění a vzdělávání jednotlivců i celé společnosti může významně přispět ke změně vzorců chování moderního člověka k přírodě.


V EKOLOGII MOHOU MÍT MALÉ ZMĚNY ZÁVAŽNÉ DŮSLEDKY

Věděli jste, že zdánlivě malá změna na některé úrovni hierarchie může ovlivnit celou biosféru? Vezměme si například změnu klimatu, která se neodehraje ze dne na den, ale zanechává vážné a dlouhodobé následky pro celou planetu. Do jisté míry je ovlivňují i faktory, které s člověkem přímo nesouvisejí - ničivá zemětřesení, bouře nebo sopečné erupce. V posledních několika desetiletích se však stále častěji hovoří o škodlivých důsledcích lidské činnosti na ekosystém. Vědci varují, že lidská společnost překračuje jak produkční kapacitu Země, tak její schopnost absorbovat všechny negativní důsledky lidské činnosti. Globální oteplování je pouze jedním z důsledků agresivního působení člověka na přírodu. Nemůžeme nezmínit náhlé změny klimatu, plastové oceány, znečištěný vzduch, vodu, nesprávnou likvidaci odpadů, poškozování ekosystému... Aby trend růstu nepokračoval, musíme brát vážně svou roli při ochraně ekologických zdrojů. Zdá se, že máme málo času a hodně práce. Kde bychom měli začít a jak můžeme přispět k ochraně životního prostředí?

KROK ZA KROKEM K LEPŠÍ A ZDRAVĚJŠÍ BUDOUCNOSTI

Věříme, že každá změna začíná malými krůčky, přesně těmi, které nás motivují k neustálému zdokonalování a zlepšování. Jako společensky odpovědná společnost jsme v roce 2021 v rámci naší Vize pro zdravou budoucnost spustili projekt EcoVision, kterým jsme chtěli povzbudit lidi v celém regionu, aby se stali součástí pozitivních změn. Vyjmenujeme jen některé z mnoha aktivit, na kterých jsme se dosud podíleli - sběr odpadu, čištění pobřeží, separace PET obalů, plechovek, skla a papíru, zpracování a přeměna odpadních surovin na nové výrobky, recyklace starých tenisek a oblečení, sběr finančních prostředků z prodeje recyklovaného materiálu a dary na rekonstrukci tělocvičen... Zde se nezastavíme, ale budeme pokračovat dál inspirováni touhou po změně.

#HNUTÍ ECOVISION V AKCI

V našich prodejnách a internetových obchodech najdete obuv, oblečení a vybavení známých značek, které jsou vyrobeny z ekologických materiálů (eco-frendly). V posledních letech se tento způsob výroby dostává stále více do popředí zájmu velkých společností, které se snaží omezit používání plastových materiálů při výrobě. Každý z ekologicky šetrných modelů (eco-frendly) je zvýrazněn značkou Eco Vision, kterou chceme naše spotřebitele upozornit na oblečení, které je šetrné k životnímu prostředí. Ve většině prodejen jsou umístěny recyklační boxy EcoVision, do kterých mohou uživatelé odložit staré boty nebo oblečení. Obsah boxů je v závislosti na jejich stavu a použitelnosti recyklován nebo znovu použit a věnován na humanitární účely.

To je jen část aktivit, které jsme realizovali v rámci projektu EcoVision, který bude brzy k dispozici našim spotřebitelům v České republice. Naším cílem je zvýšit ekologické povědomí na ještě vyšší úroveň a společně podniknout malé, ale významné kroky k lepší a zdravější budoucnosti.

Tým Sport Vision

Podobné články

04.
Oct.
Ecovision
Move to Zero, je cesta společnosti Nike k nulovým emisím uhlíku a nulovému odpadu. Má jediný cíl: pomoci chr...
04.
Oct.
Ecovision
Víte, že stačí změnit jen několik každodenních návyků, abyste snížili znečištění a přispěli k ochraně životn...
03.
Oct.
Ecovision
Plast je problém, řešením je inovace.