V rámci projektu EcoVision pro vás vybíráme ekologické modely známých značek z recyklovaných, veganských, biologicky odbouratelných a dalších materiálů, které přispívají k ochraně a zachování životního prostředí.
Nadčasový půvab, styl bez námahy - adidas Stan Smith je pánská lifestylová teniska, která bude navždy ikonou, jen je nyní udržitelnější.
Tento pár tenisek má bohatou historii, která sahá více než 50 let zpátky, a nyní se díky novému designu stávají symbolem udržitelnosti a péče o životní prostředí. Jedná se o jedinečný model, který nese pečeť závazku společnosti adidas používat až do roku 2024 pouze recyklovaný polyester. Díky veganskému svršku a podrážce z odpadní pryže představují tyto tenisky špičkový styl v kombinaci se zodpovědným přístupem k výrobě obuvi. Každý krok, který v těchto teniskách uděláte, je krokem vpřed v šetrnosti k naší planetě. Naše tenisky jsou vyráběny s použitím veganských alternativ k surovinám nebo materiálům živočišného původu, což zaručuje, že při výrobě našich produktů nebylo ublíženo žádnému zvířeti ani nebylo zneužíváno. Navíc jsou součástí řady Primegreen, kolekce vysoce výkonných recyklovaných materiálů, která pomáhá snižovat množství odpadu ve světě. Tyto ikonické tenisky spojují styl, pohodlí a odpovědnost k životnímu prostředí do jednoho pohledného celku. S našimi teniskami nejen podporujete tradiční kvalitu značky adidas, ale také přispíváte k udržitelnější budoucnosti. Přijměte výzvu a udělejte s našimi novými teniskami krok správným směrem.
Specifikace:
Příběh adidasu začal v malém městě v Bavorsku v Německu. Adi Dassler zaregistroval společnost Gebruder Dassler Schuhfabrik v roce 1924 a zahájil svou misi poskytovat sportovcům nejlepší možné vybavení. Zlaté medaile v Amsterdamu (1928, Lina Radke) a Berlíně (1936, Jesse Owens) jsou prvními oceněními a milníky – a pouze začátkem příběhu. Následují dlouhodobé úspěchy, rozvoj značky a umístění na trzích po celém světě. Dnes je adidas jednou z předních světových značek sportovního vybavení.
Produktové a marketingové iniciativy se primárně zaměřují na klíčové světové sportovní kategorie a trh sportovního životního stylu. Postoj značky „all in" je základem všech iniciativ a představuje posílení pouta se spotřebiteli. Díky širokému, ale selektivnímu přístupu k distribuční a cenové strategii se adidas jednoznačně umístil jako špičková značka na všech trzích. Nabízí širokou škálu produktů, které jsou rozděleny do několika kategorií. Adidas Sport Performance je součástí kolekce, která je zcela zaměřena na sportovce, kteří požadují na prvním místě výkon a až na druhém místě styl. Každý sport je důležitý, ale hlavní kategorie jsou běh, fotbal, basketbal a trénink.
Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webových stránek a nelze je odstranit. Obvykle se vytvářejí po nějaké vaší akci, jako je vyplnění formuláře nebo výběr vašich preferencí pro web.
Tyto soubory cookie nám umožňují měřit návštěvnost a zdroje návštěvnosti za účelem zlepšení výkonu našich webových stránek. Pomáhají nám zjistit, které jsou naše nejoblíbenější a nejméně oblíbené stránky a jak se naši návštěvníci pohybují po našich webových stránkách. Všechny shromážděné informace jsou agregované a samozřejmě anonymní. POKUD tyto soubory cookie nepovolíte, nebudeme vědět, kdy jste navštívili naše webové stránky, a nebudeme moci sledovat jejich výkon.
Tyto cookies mohou být nastaveny třetími stranami. Mohou být použity reklamními společnostmi k vytvoření profilu vašich zájmů a zobrazení relevantních reklam na jiných webových stránkách. Neukládají přímo osobní údaje, ale spoléhají na rozpoznání vašeho prohlížeče, vašeho zařízení a případně vaší IP adresy.